2018-01-03

Mit kívánok az új évre ?

Kicsit több békesség, jóság, szelídség,
Kevesebb erőszak, gyűlölet, irigység,
Kicsit több igazság úton, útfélen,
Kicsit több segítség bajban, veszélyben.
Kicsit több "mi" és kevesebb "én",
Kicsit több erő, szeretet, remény.
Goethe

Egy kicsit visszakanyarodom még az ünnepekhez ...
Karácsony előtt "last minute" ajándékként készült mézeskalácsos kávészirup (kis kiöntőben :) )  és   narancslekvár. A kis üvegek tetejére kockás muffin papírt tettem.
Modern Folk Embroidery hírlevele (12 DAYS OF CHRISTMAS) a Day Eight: Snowflake Decoration mintát rejtette (egy gondolattal nagyobb kerek képkeretben talán jobban mutatott volna... de csak ilyet találtam hozzá).
Day Nine: Noel Pincushion kis mintát tartalmazta, amit xJudesign szépséges, selymes 46 ct-s vásznára kezdtem el hímezni... jelenleg itt járok:
Tervek az új évre? Sok mindent szeretnék, de hogy mire és mennyi időm lesz még nem tudom...
de csatlakoztam 2 SALhoz :)
Modern Folk Embroidery blogon a Four Seasons-hoz, melynek 1 lépése megvásárolható...
Brodeuse Bressane blogon a Mini Mandala Month, melynek 1 lépése a január már elérhető...


Rövidesen még egy kis visszatekintővel jelentkezem...

8 megjegyzés:

  1. Kedves Rita!
    Szeretettel kívánok Nektek áldásokban bővelkedő, jó egészségben megélt, boldog új évet!
    Nagyon szép a "hópelyhes" kerek képecske, a terveid megvalósulását pedig kíváncsi örömmel várom! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem pont tökéletes a hópelyhes kép!♥♥♥ Nagyon, NAGYON tetszik!!!
    Sok sikert kívánok neked én is ehhez az évhez és sok-sok hímzéssel eltöltött csodás órát! :o)

    VálaszTörlés
  3. Minden nagyon szép! Szeretem az összeszedettségedet.:) Inspirálóan hat rám.

    VálaszTörlés
  4. Aranyos lett a hópelyhes kép. Kíváncsi leszek, hogy haladsz a mini mandalával, én most nem jelentkeztem, bár ilyen nagy munkákhoz nem vagyok kitartó,pár kör után feladom mindig... Most amit hímzek, és mig nem kész, nem kezdek újba...Kérhetném hogy meg mutasd a madaras hímzésedet és írj róla, hogy milyen anyag hány szálas a fonal...Előre is köszönöm...és milyen volt himezni
    Az újévi kívánsághoz....ÚGY legyen...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Four Seasons-t valószínűleg Jucus (xJudesign) Rocky Mountain 40 ct-s vásznára és matt Bluebird's Cage fonalával 1 szállal fogom hímezni és ha már lesz valami mutatható akkor felteszem ide :)

      Törlés
    2. Köszönöm a válaszod, de én a madarasat kérdeztem, mert írtad hogy Te is kihímezted...vagy én értettem félre?

      Törlés
    3. Oh már értem :) azt nem hímzem, csak én is hímeztem szilveszterkor. de láttam valahol... megkerestem: http://mein-allerlei-hobby.blogspot.hu/2017/12/frohe-weihnachten.html

      Törlés
  5. Boldog új évet kívánok, sikerüljön minden eltervezett törekvésed, legyen sok örömöd az új évben!
    Csészikéd testvére nálam lakik :)

    VálaszTörlés